Тематичний план 3 семестр спеціальність 233 Медсестринство спеціалізація Лікувальна справа
1.самостійнА роботА
5 семестр
(додаткова)
теми презентацій
1.
Ембріональний
розвиток органів і систем.
2.
Загартовування
дитини.
3.
Психічний розвиток
дітей різного віку.
4.
Оцінювання фізичного
розвитку
5.
Функціональні
показники органів дихання у дітей різного віку.
6.
Функціональні
показники серцево-судинної системи у дітей різного віку.
7.
Функціональні
показники сечових органів у дітей різного віку.
8.
Показники загального
та біохімічного аналізу крові в нормі та під час захворювань.
9.
Характеристика
періоду адаптації новонароджених.
10.
Організація роботи
відділення новонароджених дітей.
11.
Організація роботи
відділення недоношених дітей.
12.
Обстеження органів
травлення та сечової системи.
13.
Дієта
матері-годувальниці.
14.
Дієтичні столи.
15.
Внутрішньоутробні
інфекції.
16.
Геморагічна хвороба новонароджених.
17.
Догляд за дітьми при
хворобах новонароджених.
18.
Догляд за дітьми з
рахітом.
19.
Догляд за дітьми з
аномаліями конституції.
Вимоги до
презентації:
1.
Повинна
розкривати зміст теми за розділами.
2.
Не
використовувати перенасичені текстові слайди, текст розміщувати у вигляді
графлогічних структур, таблиць, моделей то що.
3.
Кількість
слайдів неповинна перевищувати 10 слайдів.
4.
Малюнкові
або відео слайди повинні нести тематичний зміст.
5.
Обов’язково розкрити актуальність теми (один слайд), план презентації (один слайд), джерела(один слайд).
2.самостійнА роботА
(обов”язкова)
5 семестр
1.
Фізичний
та психомоторний розвиток дитини до 3 років – таблиця.
2.
Функціональні
показники органів дихання та функціональні показники серцево-судинної системи у
дітей різного віку –таблиця.
3.
Пограничні
стани періоду новонародженого – опірний конспект.
4.
Етапи
виходжування недоношеної дитини: пологовий будинок, відділення патології
новонароджених, дільниця.
5. Обстеження органів травлення та сечової системи –
графологічна структура.
6. Дієта матері – годувальниці опірний конспект.
7.
Вроджені
вади розвитку внаслідок внутрішньоутробного інфікування – графологічна
структура.
8.
Геморагічна
хвороба новонародженого – графологічна структура.
9.
Гемолітична
хвороба новонародженого – графологічна структура.
10.
Клінічні прояви рахіту – таблиця.
11.
Аномалії
конституції – порівняльна таблиця.
3.Інформаційні джерела:
Основне С. К Ткаченко
Р. І. Поцюрка «Педіатрія з курсом інфекційних хвороб та основами імунопрофілактики»
2014 р
Опірні конспекти
лекцій
Додаткове:
Н. О. Курдюмова
«Практичні навички в педіатрії» 2018 р
Н. О. Курдюмова
«Практичні навички в педіатрії» 2013 р
В. С. Тарасюк І. Ю.
Андрієвський «Педіатрія в модулях» 2008 р
|
№ |
Тема лекції |
К-ть годин |
№ |
Тема семінару/ практики |
К-ть годин |
||
|
5семестр. |
|||||||
|
Вступ. Періоди дитячого віку. Центральна нервова
система. Шкіра й підшкірна основа. Температура тіла. |
2 |
1. |
Періоди
дитячого віку. Центральна нервова система. Шкіра й підшкірна основа.
Температура тіла |
4 |
||
|
2. |
Кісткова,
м’язова система. Фізичний та психомоторний розвиток дитини. Органи
дихання,кровообігу. Кровотворна система. |
2 |
2. |
Кісткова,
м’язова система. Фізичний та психомоторний розвиток дитини. |
4 |
||
|
3. |
Органи
травлення. Обмін речовин. Імунна система. Ендокринні залози. Нирки. Сечові
шляхи. Анатомо-фізіологічні особливості новонародженої дитини та догляд за
нею. |
2 |
3. |
Органи
травлення. Обмін речовин. Імунна система. Ендокринні залози. Нирки. Сечові
шляхи. |
4 |
||
|
|
|
|
4. |
Анатомо-фізіологічні
особливості новонародженої дитини та догляд за нею в пологовому будинку. |
4 |
||
|
4. |
Анатомо-фізіологічні
особливості новонародженої дитини та догляд за нею. |
2 |
5. |
Анатомо-фізіологічні
особливості новонародженої дитини та догляд за нею в умовах дільниці. |
4 |
||
|
5. |
Анатомо-фізіологічні
особливості недоношеної новонародженої
дитини та догляд за нею. |
2 |
6. |
Анатомо-фізіологічні
особливості недоношеної новонародженої
дитини та догляд за нею. |
4 |
||
|
|
|
|
7. |
Методика
обстеження дитини, семіотика захворювань. |
4 |
||
|
|
|
|
8. |
Методика
обстеження дитини, семіотика захворювань. |
4 |
||
|
6. |
Вигодовування
грудної дитини. Харчування дітей старшого віку. |
2 |
9. |
Природне
вигодовування
|
4 |
||
|
|
|
|
10. |
Змішане та
штучне вигодовування |
4 |
||
|
|
|
|
11. |
Складання схем різних видів вигодовування дітей віком до одного року. |
4 |
||
|
|
|
|
12. |
Харчування
дітей старшого віку. |
|
||
|
7. |
Захворювання новонароджених. |
2 |
13. |
Захворювання новонароджених пов’язані з
інфікуванням. |
4 |
||
|
|
|
|
14. |
Пологові травми. Асфіксія. |
4 |
||
|
|
|
|
15. |
Гемолітична хвороба новонароджених. Вади
розвитку. |
4 |
||
|
8. |
Гіповітаміноз. Рахіт. Гіпокальціемічний
синдром. Аномалії конституції. |
2 |
16. |
Гіповітаміноз.
Рахіт. |
4 |
||
|
|
|
|
17. |
Гіпокальціемічний
синдром. |
4 |
||
|
|
|
|
18. |
Аномалії
конституції. |
4 |
||
|
Усього годин в 3 семестрі |
16 |
Усього годин в 3 семестрі |
72 |
||||
Комментарии
Отправить комментарий