15.02 22 Невідкладні стани вразі гострої дихальної недостатності
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №3
ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Невідкладні стани патології дихальної системи.
Заповни диференційну таблицю:
ОЗНАКИ | СТЕННОЗУЮЧИЙ ЛЯРІНГОТРАХЕЇТ | ОБСТРУКТИВНИЙ БРОНХІТ | ГОСТРА ПНЕВМОНІЯ | НАПАД БРОНХІАЛЬНОЇ АСТМИ | СТОРОННЄ ТІЛО НИЖНІХ ДИТХАЛЬНИХ ШЛЯХІВ |
СКАРГИ |
|
|
|
|
|
СТАН ШКІРИ ТА СЛИЗОВИХ |
|
|
|
|
|
ЗАДИШКА ЗА ТИПОМ |
|
|
|
|
|
ХАРАКТЕРИСТИКА ДИХАННЯ |
|
|
|
|
|
ПЕРКУТОРНО |
|
|
|
|
|
АУСКУЛЬТАТИВНО |
|
|
|
|
|
ЛАБОРАТОРНІ ТА ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ ЗМІНИ |
|
|
|
|
|
Завдання №1
Фельдшер Екстреної медичної допомоги оглядає дитину 4 років з ознаками гострого стенозуючього ларинготрахеїту другого ступеню.
1. Назвіть основні клінічні ознаки даного стану.
2. Складіть план невідкладної допомоги на догоспітальному етапі.
Завдання №2
Фельдшер Екстреної медичної допомоги оглядає дитину 2 років з ознаками гострого стенозуючього ларинготрахеїту четвертого ступеню.
1. Назвіть основні клінічні ознаки даного стану.
2. Складіть план невідкладної допомоги на догоспітальному етапі.
Завдання №3
Фельдшер Екстренної медичної допомоги оглядає дитину з ознаками гострої дихальної недостатності 2 ст. З анамнезу відомо: компанія відзначала день народження дитині на природі. Хлопчик 12 років емоційно розмовляючи під час прийому їжі, раптово почервонів, намагаючись вдихнути, почав хапати повітря «як риба».
1.Визначить основні клінічні ознаки та діагностичні критерії цього стану.
2. Складіть план невідкладної допомоги на догоспітальному етапі.
Завдання № 4
Фельдшер сімейної дільниці оглядає дитину 4 років. Хворіє протягом п’яти діб. Зі слів матері захворювання розпочалося з підвищення температури до 39,80 С, нежиттю, зниження апетиту, сухого кашлю. Мати лікувала дитину самостійно: парацетамол, корень солодки, парові інгаляції, ампіцилін в сиропі. З ранку стан дитини різко погіршився виник напад ядухи , зв’язку з чим мати звернулась до фельдшера. При огляді : температура 36,90 С, носове дихання з роздуванням крил носа, шкіра та слизові бліді, переоральний ціаноз. Ознаки задишки змішаного характеру. Кашель під час плачу вологий малопродуктивний. Перкуторно: в правій підлопатній ділянці тупий легеневий звук. Аускультативно: в легенях жорстке дихання, поодинокі дрібноміхурцеві хрипи, крепітація, дихання проводиться в усі відділи, справа ослаблене. Живіт м’який безболісний. Фізіологічні відправлення не порушені.
1. Встановіть та обґрунтуйте можливий фельдшерський діагноз.
2. Складіть план догляду та лікування.
Завдання № 5
Дитина 22 доби. Зі слів матері у дитини кашель, утруднене носове дихання, млявість, вона відмовляється смоктати груди. Три дні тому почала чхати, у носових ходах з’явилися термін перебуває на природному вигодуванні серозні виділення. Дитина народилася у визначений термін, перебуває на природному вигодуванні. Її 3 – річний братик тиждень тому хворів на ГРВІ. Об’єктивно: стан дитини тяжкий, загальний ціаноз, виражена задишка, прискорене дихання з утягуванням надчеревної ділянки. Під час перкусії легеневий звук не змінений, під час аускультаціїи везікулярне дихання з дифузно розсіяними двобічними, дрібними, вологими і крепітувальними хрипами. Температура тіла 380 С.
1. Встановіть та обґрунтуйте можливий фельдшерський діагноз.
2. Визначить тактику фельдшера.
Завдання № 6
Фельдшер сімейної дільниці оглядає дитину з ознаками бронхіоліту.
1. Визначить основні клінічні ознаки та діагностичні критерії бронхіоліту.
2. Визначить тактику фельдшера при лікуванні та особливості догляду за дитиною з бронхіолітом.
Завдання № 7
Фельдшер екстренної допомоги оглядає дитину з нападом бронхіальної астми легкого ступеня.
1.Визначить основні клінічні ознаки та діагностичні критерії цього стану.
2. Складіть план невідкладної допомоги на догоспітальному етапі.
Комментарии
Отправить комментарий